Salg og Service

Salg og service


 

Hva er det som skaper begeistrede ansatte og kunder?

. .

Dersom din bedrift har et ønske om å ha ansatte som leverer på sitt beste daglig som samtidig begeistrer kunder, bør det være interessant og kjøre et opplegg fra oss.

Salg og service handler stort sett om et ting, forstå kundens behov. For å få til dette, er man nødt til å ha ansatte som forstår hvordan kunden fatter sine beslutninger.

Du kan et produkt som tilsynelatende er likt eller bedre enn konkurrenten din, allikevel er det slik at du kanskje ikke får betalt på lik linje eller bedre. Tipping Point Metode handler om å skape trygge ansatte, så trygge at de oppfatter kundens behov.

Gjennom våre opplegg så får organisasjonen mulighet til å lære seg salg og service på en helt ny måte. Ved å ta i bruk unike metoder vil de oppnå en rask vekst i salg og service. Vi viser til våre referanser som bekrefter dette utsagnet.

Virkningen fra vårt opplegg vil samtidig ha en positiv effekt på andre ting en omsetning også. Det vil skape mer nærvær på bedriften, tiltrekke seg de riktige kundene, de beste jobbsøkerne og løfte hele kvaliteten til bedriften.

 

NOEN FORNØYDE KUNDER

Vi hjelper alt fra små bedrifter til større konsern

Ønsker du å ta del vi vårt program? Ta kontakt

Send oss en melding

TPM SØR består i dag av 5 sertifiserte coacher. Vi har også 65 andre TPM – coacher som vi samarbeider med og vi vokser raskt ettersom vår kompetanse er en etterspurt vare..

Mandag-fredag: 8:00 - 16:00
Lørdag - søndag: Stengt


VI HJELPER
DEG!